קידום אתרים

קידום אורגני או ממומן של האתר 

אז ככה בנית אתר או שיש אתר ישן שאף אחד לא רואה חוץ מחברים שלך אתה מבּסוט, ומה האלה? צריך לקדם אותו איך? איפה? למה? למי? בשביל מה? כל השאלות האלה נוכל לענות עליהם אחרי שנבין ממך מה המטרות? מה המטרה של הקידום של העסק שלך יכול להיות כמה מטרות: מיתוג, לקוחות חדשים, שימור לקוחות, מכירות, ספקים ועוד ועוד ועוד. אז בוא נתחיל לעבוד.

בניית אתרים וקידום בישראל.1
אתה צריך אתר אינטרנט איכותי

  •  יוצר תדמית חיובית, מחזק את אמינותו של החברה שלך
  •  מספק מידע מקיף על החברה, המוצרים והשירותים שלך
  •  מאפשר לך לבנות עסק וירטואלי ולהשלים  את המסורתי שלך
  • הרחבת שוק, גיוס לקוחות חדשים
  •  מאפשר לך למשוך קהל דוברי רוסית  ו עברית
  •  מפחית באופן משמעותי את העלות של פרסום …………

ההתמחות שלנו – להשיג שתי מטרות עיקריות
1. כינונה של ההתדמית של החברה שלך – כדי למשוך לקוחות חדשים.
2. שיווק  אפקטיבי באינטרנט – כדי למשוך לקוחות חדשים.

מה נותן להיות להיות בדף ראשון בגוגל
על פי נתונים, 85% ממשתמשים מחפשים ברשת הנדרשת, ו 90% מהם מוגבלים לגילוי של שלושת העמודים הראשונים שמציג מנוע החיפוש. משמעות הדבר היא כי הרוב המכריע של לקוחות לעבור ליד העסק שלך רק בגלל שלחברה אין אתר או האתר אינו ממוקם בעמודים הראשונים בחיפוש.

כבר יש לי אתר
האתר, שלא קודם במנועי החיפוש – הוא כרטיס הביקור שלך, הנעול בשולחן!
במילים פשוטות, אם האתר לא קודם, אז תמחק אותו כי אף אחד לא יודע שאתה קיים

 עצור! טעות! אתה יודע שיש לך אתר.

יש כמה סוגי קידום:

  • קידום אורגני.
  • קידום ממומן.
  • קידום ברשתות חברתיות.(SMM)

קידום אורגני: SEO – ראשי תיבות של Search Engine Optimization

קידום אתר בחיפוש – הוא תהליך של כמה צעדים שמטרתם הקידום בדפי החיפוש קרובים ככל האפשר לחלק העליון של רשימת החיפוש. דירוג בחיפוש מצביע על איך מנועי חיפוש למצוא את שאילתות חיפוש רלוונטיות באתר, ולכן משימת ייעול היא לעשות אופטימיזציה – להכין את האתר ולשכנע את מנועי חיפוש שהאתר עונה על הצרכים של המנועי חיפוש ביותר בהשוואה לאתרים של מתחרים.

מה הוא למעשה הכרחי כדי לקדם את האתר? אין ספק שכולם יודעים מתחרים העיקריים שלה ואם הם פחות מעשרה, אתה עלול לקבל את הדעה השגויה שאין צורך לקדם את האתר, שכן הוא כבר מתרחש בדף הראשון של גוגל או Yandex בכל הבקשות תחרותיות. למעשה, המצב הוא שונה – כדי לגלות את כל התחרות צריך להקליד בחיפוש את הביטוי הרלוונטי לעסק ומסתכלים על מספר האתרים שמנוע החיפוש מצא. התוצאות בהחלט מעוררת מחשבה – לכמה בקשות חיפוש תחרותיות הן תוצאות אפשריות של כמה מיליוני אתרים.

תן לי לתת לך עצה: לא חוסכים על הקידום של האתר ולא ליפול להצעות מפוקפקות על קידום של אתר תוך 2-3 ימים.

קידום ממומן:

פרסום באינטרנט מ – Google.

AdWords פרסום המקוון מקושרת הוא מקור ההכנסה העיקרי של גוגל. מאז סוג זה של הפרסום קשור להקשר של פרסום זה הוא היעד – בניגוד לפרסום באמצעי תקשורת אחרת הוא אחראי לשאילתות ישירות משתמש ותוצאות בלקוחות המעוניינים ישירות בסחורות או שירותים שפורסמו באינטרנט.

מפרסם שלושה סוגים עיקריים של פרסום: אתרי גוגל, אתרי חיפוש למנוע החיפוש של Google ובאתרים שיחידות מודעה בנויות עם AdWords טקסט או באנרים גרפיים. השיטה היעילה ביותר לפרסום קונטקסטואלי נחשבת פרסום ב- Google.

יחידות מודעות שמוקמו באתר של גוגל בשלושה מקומות – על תוצאות חיפוש אורגני, את זכותו של החיפוש האורגני ומתחת לתוצאות החיפוש. בהתאם לכך, המודעה הממוקמת הגבוה יותר תשומת לב שהוא מושך ואת האפקטיביות של מסעות פרסום.

2

מה לבחור? – קידום SEO או AdWords

לא צריך לבחור יש סדר עדיפויות ממה להתחיל את הקידום העסק שלך. תמיד כדאי לשלב

היתרונות של פרסום באינטרנט בעיקר במהירות – AdWords כוללים מודעות תצוגה לכמה דקות לאחר הבדיקה. זה מספיק כדי להגדיר את זה נכון – והאתר כבר בעמוד הראשון של גוגל. עם זאת, כמעט את כל היתרונות של פרסום באינטרנט שלהם מסתיימים.

חסרונות של AdWords במיוחד במחיר שלה – עבור כל קליק לשלם.נושא תחרותי בנושאים קליקים בדרך כלל יקרים יתר על המידה כבר – נישות רבות על גבול רווחיותה, וכמה נושאים נדונו לכישלון. מפרסמים מתחילים לא יכולים מראש להעריך את האפקטיביות של הקמפיין ולעתים קרובות כל כך, שגם אם שיעורי המינימום של מודעות המופיעות במחירי הפסד.

בחירת התקדמות בחיפוש אורגני, יש לזכור כי SEO עובד לאט יותר. אתה לא יכול באופן מיידי להגיע אל כל השאלות הנדרשות – תהליך שהשתרע על פני זמן. מונחי חיפוש נמצאות בדף הראשון של מנועי חיפוש הוא לא אחיד – כמה מונחי חיפוש להגיע לפסגה בתחילת הקידום, אחרים להתעלם כמה שבועות או חודשים.

בקידום האתרים הוא גם מספר היתרונות עליה עוררין. ראשית לא צריך לשלם עבור מבקרים – קידום המחיר תלוי במורכבות של העבודה. שנית אתרים עומדים בחיפוש האורגני העליון לחצו בדרך כלל יותר מפרסומות. ואתרים שלישיים, עומדים על העמוד הראשון של חיפוש אורגני הוא לא כל כך קל לעקוף, כמו במקרה של פרסום באינטרנט. קידום SEO – אסטרטגיה לטווח הארוך.

אם התקציב מאפשר, לבחור בשני הדרכים – הפרסום לא קורה הרבה. מבקרים מסוימים לחצו על פרסום באינטרנט, אחרים בעניין האורגני – על מנת לקבל את המרב מגוגל הוא האפשרות הטובה ביותר.

פתרונות אלטרנטיביים
אתה יכול לקנות קישורי מיקום בעמוד הראשון של מודעות ( Google PPC – לשלם עבור קליקים). אבל זה:

  • יקר אם לחשב את כל העלויות עבור 1 שנה.
  • ההשפעה לטווח קצר. ברגע שאתה מפסיק לשלם,על פרסום קישורים נעלמים.

האחריות שלנו
• יש לנו דוגמאות רבות לקידום – זו עובדה!
• אנחנו נדאג שהאתר שלך מההתחלה יהיה בדף הראשון של גוגל בתוך 4-6 חודשים.
• אנו מבטיחים תוצאה לטווח הארוך.
עלות הקידום:
העלות של קידום איכותי של האתר והעמדה בראש 10 גוגל – זה משתנה ביחס לתחום וביטויי חיפוש.

צור קשר לקבלת ייעוץ ללא תשלום על ידי  טלפון: 054-7599900

הלקוחות שלנו כבר נמצאים בדף ראשון בקידום אורגני ואתה?

 

כתיבת תגובה

Comment
Name*
Mail*
Website*