סוגי אתרים

סיווג אתרים

אתר האינטרנט הוא אוסף דפי האינטרנט (ולעתים משאבים נוספים) המקושרים ביניהם ולרוב שותפים לשם תחום מסוים, וניתן לגישה דרך רשת האינטרנט של.אתרי אינטרנט מאורגן כך שהם מנוהלים על ידי גורם יחיד – מנהל אתר.כיום ישנם כ -600 מיליון אתרי האינטרנט בעולם בעלי שם מתחם.  מכלול אתרי אינטרנט זמין לציבור נקרא באנגלית ה- world wide web (רשת כלל-עולמי) אינטרנט או בראשי תיבות WWW. מקובל להתחיל שמות מתחם של אתרי אינטרנט ב- www, אם כי אין לכך שום סיבה טכנית.

אתר אינטרנט סטטי

את כל התוכן של מוכן מראש.(אתר קלאסי עד חמישה עמודים לכל יותר מאד דומה לפלייר שמודפס חד פעמי. ולא משנים בדרך כלל מתאים לאתר שמציג תוכן קבוע ללא שינויים)קבצי משתמש שהונפקו בצורה שבה הם מאוחסנים בשרת.

אתר אינטרנט דינמי

אתרי תוכן דינמי מופק על ידי תסריטים מיוחדים (תוכניות) על בסיס נתונים אחרים מכל מקור.אתר זה קשה יותר לתכנון ותכנות מאתר סטטי ודורש מומחיות גבוהה יותר.(אתר זה מתאים לעסקים שרוצים להוסיף ולשנות את התוכן שלהם על בסיס קבוע להוסיף עמודים להוסיף תמונות וידאו ועוד…) למשתמש יש את היכולת לערוך את האתר שלך בלי שום כישורים טכניים מיוחדים.

במסגרת איפיון של המידע, נפח וקטגוריות של משימות אנו בוחרים את הסוגים הבאים של  אתרים אינטרנט – משאבים שעומדים לרשותינו:

פרומו

אתר – אתר של מותג מסוים או מוצר באתרים אלה ממוקם מידע מקיף על המותג, מבצעים שונים.

אתר אינטרנט

כרטיס ביקור – מכיל מידע הכללי ביותר על הבעלים של האתר. סוג הפעילות, היסטוריה, מחירון, פרטי התקשרות, פרטים, כיוונים. מומחים למקם את קורות החיים שלך. זה כרטיס ביקור אלקטרוני.

אתר הנהלה

המכונה לעתים כרטיס ביקור מקוון כמו עם פונקציונליות משופרת: תיאור מפורט של שירותים, תיק, ביקורות, משוב, וכן הלאה .

אתר חברה

מכיל מידע מלא על החברה, שירותים, מוצרים, האירועים בחייו של החברה. זה שונה מאתר אינטרנט קטן ושלמות אתר ייצוג של המידע, לעתים קרובות מכיל מגוון רחב של כלים פונקציונליים לעבוד עם תוכן (חיפוש, מסננים, לוחות שנה אירוע, גלריות תמונות, בלוגים ארגוניים, פורומים). אתר כזה יכול להיות משולב עם מערכות מידע פנימיות. זה עשוי להכיל חלקים הסגורים לקבוצות שונות של משתמשים – עובדים, סוחרים, ספקים ועוד.

אתר קטלוג

קטלוג מציג תיאור מפורט של סחורות, שירותים, אישורים, מידע טכני וצרכן, ביקורות מומחה, וכן הלאה ועוד באתרים כגון מספק מידע על מוצרים, שירותים, שלא ניתן לשים במחירון.

חנות מקוונת

אתר עם קטלוג של מוצרים עם בו הלקוח יכול להזמין את המוצרים שהוא צריך. מערכות שונות של חישובים ממסירת הטובין על משלוח, או חשבונות העברה אוטומטיים בפקס חישובי כרטיסי אשראי.ניתן להוסיף מגוון של מערכות תשלום, מתאים לעסקים שמוכרים גם מוצר וירטואלי וגם מוצר פיזי.

אז, אמרת לעצמך שאני רוצה האתר!

יצירה וקידום של אתרים בישראל מאוד תלויה למי שאתה רוצה ליצור אתר אינטרנט. אם החברה שלך צריכה אתר אינטרנט (לדוגמא, באתר האינטרנט הרשמי של החברה), אתה צריך לשקול דברים רבים, החל מהלוגו והקונספט כללי, לבדיקה בקבוצות מיקוד. האתר של התאגיד דורש גישה רצינית יותר. אם אתה רק רוצה אתר אישי, הייצור הכולל של האתר ייקח קצת זמן, והאתר האישי בדרך כלל אינו דורש כל על פני טכנולוגיות חדשות ומורכבות. בכל מקרה, כל מיני סוגים של אתרים דורשים גישה מוסמכת. ואנחנו עוזרים לך עם זה.

איפיון אתר אינטרנט, ובנייה של ליבה סמנטית, קידום אורגני, קידום ממומן. קידום ברשתות חברתיות זה הכל חלק מה 360 מעלות שיקדמו את העסק שלך למעלה 

מזל טוב! אתה תהיה בעלים של אתר, בלתי נשכח בטוח ובאמת עובד שנותן תוצאות.

אתר מקודם שכולם רואים!!