בניית אתר

פיתוח אתר כעבודה הוליסטית של מקורות מידע ומערכות – תהליך מורכב הכרוך בעבודתם של מומחים שונים. פעילות זו נקראת פיתוח אתר אינטרנט. הבעלים של האתר חדש עתיד לפתח אתרי האינטרנט שלו לבד, או לפנות למפתחים מקצועיים. מערכת היחסים בין הלקוח למפתח יכול להיות מוסדר בחוזים, מפרטים טכניים, מערכות מיוחדות או הסכם בעל פה.

שלבים בעבודה

  1.  עיצוב אתר

עבודה מוזמנת יכולה להיות גם מלאה מיצירת האתר, עד שמות דומיין המצאה ורישום האתר כמו כן גם שינוי האתר עיצוב מחדש ותיאום  או הרחבה של האתר, אופטימיזציה טכנית ולעצב מחדש. מעצבי אתרים מפתחים תבנית (דגם) הדף.המעצב קובע איך יהיה למשתמש קצה גישה לאתר האינטרנט של מידע ושירותים. כי הוא מעורב ישירות בפיתוח של ממשק המשתמש (user interface UI).

רוב הדפים כוללים אלמנטים גרפיים. אם ברצונך ליצור את הלוגו של חברה וזהות ארגונית. ההכנה שלהם לוקחת מאיירים אמנים, צלמים, מעצבים טכניים, מעצבי פונטים, וכן הלאה. מודלים מוגמרים מוצגים ללקוח. בשלב זה, הדף עדיין לא יכול להכיל את הנראות הסופית של מילוי (זה לא באחריותו של המעצב ). לתבנית להיראות בצורה ברורה יותר, הם הניחו תוכן שרירותי. אם הלקוח מרוצה מהמראה של התבנית, ואז מגיע השלב הבא של פיתוח – דפי האתר לפי תבנית.

  1. מילוי תבנית-פריסת אתר

המתכנת מקבל פריסות בצורה של תמונות פשוטות. המשימה שלו – לקבל  היפרטקסט – דף אינטרנט – הדפים מוכנים לתמונות באינטרנט, וליישם את הכל יחדיו (בעצם מילוי תבנית זה סידור בין מה שמעצב עושה לתוכן וסידור ככה שזה יראה כתמונה אחידה באתר וששום דבר לא ישבר)

זה עומד בכל הסטנדרטים של  5 HTML העדכני;
מוצג כראוי בכל דפדפן;
הסתגלות למסכים שונים;

אחד הרגעים הקשים ביותר למתכנת הוא להבטיח תאימות עם מספר דפדפנים – (תוכנות לצפייה בדפי אינטרנט ובמכשירים ניידים), מה שנקרא תאימות לדפדפנים. דפדפנים הם אותם כללי הסימון ו CSS לפרש בדרכם שלהם, וכתוצאה מכך חלק מהמשתמשים לא יכולים לראות את התוכן כמעצב הגה והלקוח מצפה. כאשר המתכנת  מרוצה מזה שרוב הדפדפנים מציגים את אותה מודלים כראוי אנו מוכנים לעבור שלב, מגיע השלב הבא של פיתוח – תכנות אתר אינטרנט.

  1. תכנות אתר ותכנות כללי

עבור מתכנתים לבוא מעצבי פריסות דף מוכנות וכיווני עבודה וארגון של האלמנטים של האתר.מתכנת יוצר מסגרת המדיניות של האתר, מה שהופך אותו מאפס באמצעות המסגרת או CMS (מערכת למילוי תוכן).הבחירה של שפת תכנות, במקרה זה – היא שאלה חסרת עקרונות (כי מפתחים את האתר בשפה שעונה לצורך של לקוח ומתאימה לו זה תלוי אם אתר סטטי או דינמי). ברגע שהאתר  מוכן לפעולה, מגיע השלב הבא – מילוי האתר עם מידע, אופטימיזציה אתר ו קידום אורגני או קידום ממומן או קידום ברשתות חבריות ועוד.

  1. קידום אתר ברשת האינטרנט

גידול מכירות של הלקוחות – זו המטרה העיקרית של העבודה שלנו! לקידום המוצלח של אתרים בENTER2WEB החברה משתמשת בפרסום קונטקסטואלי וקידום במנועי חיפוש. כל אחת מהשיטות של קידום האתרים, אתה יכול לכוון אותו לאתר של משתמשי לקוח שמוכנים לקנות את מוצר או שירות שהוזמן. אופטימיזציה למנועי חיפוש מאפשר לביצוע עבודות על ידי האתר כדי לשפר את עמדתה בתוצאות חיפוש עבור שאילתות קידמו, תוך פרסום קונטקסטואלי היא הדרך הקלה והמהירה ביותר כדי למשוך משתמשים מעוניינים בדיוק מה המוצרים או השירותים שלך. השימוש בשירותים כגון קידום אתר, יחד עם פרסום קונטקסטואלי הוא הזדמנות מצוינת להגיע לכל קהל היעד שלך.

שים לב ששיטות יעילות באמצעותם של קידום במנועי חיפוש וקידום אתרים. אנו מספקים בדרך הכי מהירה להגעה לעמוד הראשון במהירות אפשרית. קידום אתר האינטרנט הוא לא רק עמדה טובה יותר כדי להעניק אתרים, אנחנו עובדים כדי למשוך תנועה ממוקדת לאתר, על עלייה בשיחות ומכירות מהאתר! המטרה שלנו – להביא לכם לקוחות וכמה שיותר! אחד המטרות של קידום האתר.מטרה בעיקר מסחרית. אנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו, והם מגיבים אלינו בתמורה. פעמים רבות אנו שומעים מהלקוחות שלנו המילה של הערכה על השתתפותם בשגשוג של עסקיהם על ידי קידום האתרים שלהם. זה לא יכול אלא לשמוח, כי ההצלחה שלך – הוא ההצלחה שלנו. בתגובה לדברים מסוג שאנחנו רוצים לומר "תודה" לכל מי שמטפל ונותן לנו לעזור לעסק שלו לצמוח ביחד אם השירות של החברה שלנו קידום אתרים באיטרנט. ENTER2WEB חברת קידום אתרים באינטרנט – זה האווירה של שיתוף פעולה ידידותי עם סיום מוצלח באופן עקבי! חולם על זה שהאתר שלך יהיה במקומות הראשונים במנועי החיפוש? איתנו, החלום הופך למציאות!